Известие

Collapse
No announcement yet.

АБС Проблем !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • АБС Проблем !?

    Здравейте, имам проблем с АБС-а...Стана след като ми падна акумулатора,започнаха да светят едновременно АБС лампата и за ръчната лампата! Всичко ми е ново от към спирачки и т.н. С нов акумулатор съм от вчера, но отново светат. Има случаи в които не светат и тогава АБС-а работи, обаче свети ли лампата не работи..!? Някой нещо ако може да ми помогне ще съм много благодарен ( За ръчната мисля че нещо се ебава при нея,защото ръчката ми е разхлабена и мърда и може да има нещо там)
    Алфа Ромео 156 1.8 ТС 2000г.

  • #2
    Колега относно АБс-а най-добре отиди да направиш една диагностика, може еку-то да е записало някаква грешка. За ръчната има писано по темата доста.
    АR 146 '97 Junior 1.4 TS Totaled
    AR 156 '99 1.9 JTD
    Mercedess-Benz E 270 CDI '01

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от haton Покажи съобщение
      Здравейте, имам проблем с АБС-а...Стана след като ми падна акумулатора,
      Бушоните ти за АБС, вентилатори, на плюсовата клема на акумулатора ли са, или са горе вдясно до казанчето за спирачна течност.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Колега ако ръкохватката на ръчната ти се е разхлабили,може да ти присветва от време на време индикацията в таблото,при мен така беше,ето как си реших проблема
        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%E0%F7%EA%E0
        TIPO 2.0 91g.
        PUNTO 1.2 04 g.
        156 1.8 TS 00g

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Бушоните ти за АБС, вентилатори, на плюсовата клема на акумулатора ли са, или са горе вдясно до казанчето за спирачна течност.....
          Точно от това се оказа,той баща ми го беше оправил таман като слезнах пред блока днеска минути след като постнах темата Не беше вързано правилно.. и единия предпазител ми е счупен да кажем..сега трябва да си взема само и всичко е точно Но важното е че работи вече Мерси все пак
          Алфа Ромео 156 1.8 ТС 2000г.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от haton Покажи съобщение
            Точно от това се оказа,той баща ми го беше оправил таман като слезнах пред блока днеска минути след като постнах темата Не беше вързано правилно.. и единия предпазител ми е счупен да кажем..сега трябва да си взема само и всичко е точно Но важното е че работи вече Мерси все пак
            Аз затва си преместих тия бушони от плюсовата клема на другото място........
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Аз затва си преместих тия бушони от плюсовата клема на другото място........
              Нищо им няма на плюсовата клема. Идеално си стоят там.
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                Нищо им няма на плюсовата клема. Идеално си стоят там.
                Абе може и така да е, ама мойта е в багажника, и няма начин.....
                Иначе по случая просто предположих че като са местили акумулат са ръчнали някой бушон или връзка там, и затва.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  въпрос

                  А добре да попитам, на когото тея предпазители не са на плюсовата клема, пък има идентичен проблем (по-често ми свети лампата за абс-а, и досега само 2 пъти съм виждал да ми свети тая за ръчната) кое точно да погледне?
                  Alfa 156 2.0 - ех,
                  Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                  Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                  Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                  Comment


                  • #10
                    Теоретично няма значение къде са, просто като са на акум по мое мнение понякога ако го махаш или се разбараника там нещо по клемите, е възможно да не прави добра връзка.......докато като са забити вдясно от казанчето за спир. теч., по рядко има движение там - ся може и да не е така, ама ей на че на колегата от това му се е получило......иначе ако има идентичен проблем, добре ще е по мое мнение да направиш същото - поразбутай бушони, релета, почисти със спрей.....ся може и да не е от това, но ако го направиш ще знаеш че не е от това, иначе мое да одиш на диагностика до откат, и нищо да не ти намират.....изобщо тая манипулация при 156 е доста полезна, кофти връзките могат да дават големи ядове.....дето трудно се фащат.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      за абс

                      Значи ще ги поразмърдам хубаво утре на светло, кофти е че при тоя проблемабс-а светва само понякога - не е постоянно, че да мърдаш предпазителите и да гледаш вътре дали угасва. Ама като знам на Ланчията ипсилона как ми бяха монтирали предпазителите до казанчето за водата за чистачките, и като намокриш отстрани не работеше вентилатора на купето, има логика да е така.
                      Alfa 156 2.0 - ех,
                      Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                      Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                      Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                      Comment


                      • #12
                        Иначе така или иначе ще бараникаш букси, може да разбуташ и самия конектор на АБС-а.......и едно лилаво черно кабелче дето дава маса на тая гадост.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment

                        Working...
                        X